Prijzen / formules

FIETSANALYSE Prijs

Opmeting van de juiste fietsmaat
+ 2de fiets

€ 80
+ € 30

Opmeting van de ideale fietspositie
+ 2de fiets

€ 135
+ € 90

Video met pedaalbewegingsanalyse
+ 2de fiets
€ 205
+ € 100
Pedaaltraining (pedaling) € 45
SCHOENPLAATJES AFSTELLEN Prijs
Fietsplaatjes op schoen afstellen
(juiste positie t.o.v. de voet)
€ 20
Fietsplaatjes afstellen op schoen en op fiets
(juiste positie t.o.v. de voet en van knie t.o.v. pedaalas)
€ 80
LOOPANALYSE Prijs
Loopanalyse € 120
INSPANNINGSTESTEN Prijs
Inspanningtest labo bike
Test in het labo met bepaling van de hartslagzones en lactaatwaardes op u fiets of ergotrainer. Detail verslag van de test + adviezen voor in de toekomst te trainen. (duurtijd 1u30min)
€ 95
Inspanningtest labo run
Test in het labo met bepaling van de hartslagzones en tempo’s op loopband. Detail verslag van de test + adviezen voor in de toekomst te trainen. (duurtijd 1u30min)
€ 95
Lactaat field testing run & bike
Test die de realiteit nabootst met bepaling ter plaatsen van het lactaat en de hartslag. Waar we dan daarna een detail verslag van maken en u terug bezorgen.
€ 90
COACHING FORMULES Prijs
Start 2 sport (per 3 maanden)
Hier Helpen we de startende sporter op pad. Om u te begeleiden in u bezigheid op een correcte mannier zonder pijnen of blessures. Inbegrepen in het pakket is online trainingsbegeleiding, samen trainen en wekelijkse communicatie via mail, telefoon of de software. Testing aan voordeligere tarieven.
€ 120
One sport (per 3 maanden)
De trainers van bike run lab kunnen u het hele seizoen bijstaan. We zorgen ervoor dat je gebalanceerd trainingsschema hebt. Waar jou doelstellingen mee bereikt worden. En waar het schema volledig op maat gemaakt word van de sporter in zijn privé leven.
€ 200
Multi sports (per 3 maanden)
Voor wie tri – duathlon beoefend vormen trainer en atleet een hecht team. We zorgen ervoor dat de verschillende trainingen mooi op elkaar aansluiten dat er een goede communicatie is tussen atleet en trainer en alles word op maat uitgezet naar de mogelijkheden van de atleet en zijn doelstellingen.
€ 250
Event + testing
Heb je nog geen behoefte aan persoonlijke trainer. Maar wil je wel doelgericht trainen en af en toe een overleg hebben over de trainingen. Dan is dit pakket de oplossing bevat 1 lactaattest met een op maat gemaakt schema van 3 maanden met 2 terugkoppeling
naar advies.
€ 175
ANALYSE Prijs
Zwembad analyse
We gaan met jou naar het zwembad bekijken jou stijl van zwemmen en maken een video opname en bespreken de werkpunten die u stijl kunnen verbeteren (duurtijd 1u.)
€ 30
Zwemcoaching
met online trainingsplatform + core-stability oefeiningen
€ 50
POWER TESTING Prijs
Vermogen bepalen
Je krijgt een volledige uitleg over de voordelen van trainen op vermogen. Vervolgens werk je een test af op onze testbank met je eigen fiets terwijl je voortdurend feedback krijgt over u: wattage, cadans, snelheid, hartslag zorgen wij voor de bepaling van je persoonlijke FTP, wattage zones, critical power en u power profiel als fietser. Ten slotte krijg je een detail verslag met al je data van de afgelegde test. (duurtijd 1u30)
€ 60
Vermogensmeter huren
Wil je eerst even trainen met een vermogensmeter voordat je de stap zet voor zelf een toestel te kopen. Dit kan! Je kan bij ons een systeem huren waar dat je dan doelgericht mee aan de slag kan en bekijken dat het je bevalt. Deze prijs is per week
€ 50
SPORTANOVA LETSELPREVENTIETESTEN Prijs
Dagboek + online-oefenschema/jaar € 40
Letselpreventietest € 85
Hertesten € 75
SPORTZOLEN Prijs
Sportzolen (lopen, fietsen, zaalsporten) € 105
Sportzolen + loopanalyse € 195
fietsanalyse Bike Run Lab
loopanalyse Bike Run Lab
testing Bike Run Lab
sportzolen Bike Run Lab
fietsmeting Bike Run Lab
loopanalyse Bike Run Lab
fietsanalyse Bike Run Lab
sportzolen Bike Run Lab
Bike Run Lab
Bike Run Lab
7 redenen om nu een loopanalyse of fietsanalyse te laten uitvoeren

1. Uw prestatie verbeteren

Als u loopt of fietst, maakt u snelle bewegingen. Haast onzichtbaar voor het blote oog. Een videoanalyse laat toe uw prestatie beeld per beeld te bekijken. Om ze uiteindelijk te verbeteren.

2. Chronische klacht vermijden

De juiste afstelling is chronische klachten vermijden. Fietst u meer dan een uur? Dan maakt u maar liefst negentig omwentelingen per minuut. Een verkeerde afstelling leidt dan makkelijk tot chronische klachten. Ter hoogte van de knie, rug en nek.

3. De ideale fietsmaat

Nieuwe fiets gekocht? De stuurpen en de positie van het zadel kunt u zelf aanpassen. Helaas zijn grotere aanpassingen achteraf níét meer mogelijk. Laat daarom uw fietsmeting van tevoren uitvoeren.

4. De juiste fietspositie

Rug- of nekklachten bij het fietsen? Dan hebt u vast een foutieve fietspositie te pakken. Of een verkeerde fietsmaat. Laat de oorzaken van uw klachten meteen opsporen. Door een opmeting en een fietsvideoanalyse. Zo fietst u opnieuw zonder pijn.

5. Wég knieklachten

Knieklachten bij het fietsen? Mogelijke oorzaken kunnen fout afgestelde schoenplaatjes zijn. Of een verkeerde positie op de fiets. Met een videoanalyse spoort u beide klachten meteen op.

6. Vaarwel, slapende handen

Tja, een minder goede houding op uw fiets. En voor u het weet, hebt u er last van. Wuif uw slapende handen voortaan vaarwel. En schakel ons in voor een preventieve opmeting of videoanalyse.

7. Lopen zonder ruglast

Hebt u ruglast bij het lopen? De boosdoener kan een foutieve voetplaatsing of afrolbeweging zijn. Of een kort of lang been. Nog kanshebbers: verkeerde schoenen of een verkeerde loopstijl. U spoort best de oorzaak zo snel mogelijk op. Een videoanalyse is hiervoor de beste methode.

Start to run /start to bike / start to move... Laat u eerst testen!
1. Proficiat! U wilt sporten.

Eindelijk hebt u uzelf over de streep getrokken: u wilt sporten. En vooral: u wilt dat volhouden. Maar wat zien we in de praktijk? Vele beginnende lopers of fietsers haken af. Vaak door blessureleed. Zonde.
Daarom, laat u eerst testen op het risico dat u loopt om een letsel op te lopen..

2. Laat u eerst testen

We controleren uw loop- en fietsstijl, testen uw gewrichten op stabiliteit, en uw spieren op lenigheid en kracht. Achteraf krijgt u een professioneel advies. En zetten we u aan het werk met:
- spierversterkende oefeningen
- stabilisatieoefeningen
- lenigheidstraining
- looptechnische oefeningen
- een combinatie van voorgaande oefeningen

3. Inspanningstest

Is een test op de fiets of loopband waarbij jou huidige conditie in kaart brengen. Tijdens deze test neemt de intensiteit trapsgewijs toe tot we de aerobe en anaerobe drempels bereiken. Je hartslag word continu gevolgd alsook De lactaatwaarde via een prikje in de oorlel of vingertop. Na de test wordende resultaten uitgebreid besproken en nuttige trainingtips gegeven.

En... 3 goede redenen om aan sportletselpreventie te doen
1. Minder kans op letsels

Het is simpel. Preventief opsporen = minder risico op letsels tijdens het sporten. Dit geldt voor lopen, fietsen, voetbal en basketbal.

2. Duidelijke diagnose

Met een preventietest spoort u te zwakke of verkorte spieren op. Of bewegingsbeperkingen en/of instabiliteit van gewrichten.

3. Oefenschema op maat

U krijgt een aangepast oefenschema. Zo werkt u zwakkere punten weg. En sport u letselvrij.

Wij geven voordrachten voor uw club of vereniging...
Wij geven de volgende voordrachten:

1. Fietspositiebepaling: hoe werkt het en voor wie?
2. Loopanalyse: hoe werkt het en voor wie?
3. Sportletselpreventie: hoe voorkomt u letsels en hoe presteert u beter?
4. Lactaattest: voor wie?
5. Trainen op vermogen: hoe ga je te werk?
6. Begeleiding: wat en hoe?